Etusivu> Kirjastolehti > Kirjastolehden Kirjastopäivä numero ilmestyy 4.6.2019

Kirjastolehden Kirjastopäivä numero ilmestyy 4.6.2019

Tilaa lehti asiakkaillesi nyt! Haastateltavana mm. Kari Hotakainen ja Sallan kirjasto. Tilaukset vimeistään 22.5., lehti ilmestyy 4.6.2019

Tilaa Kirjastolehden asiakaslehti jaettavaksi kirjastoonne ja sidosryhmillenne. Numero 3/19 ilmestyy 4.6.2019. Perinteisessä Kirjastopäivänumerossa mm:

Kirjailija Kari Hotakainen onnistui voittamaan vähäpuheisen Kimi Räikkösen luottamuksen. Kirjastolehti kertoo, miten se tapahtui.

Pienen kirjaston arki: Sallan kirjaston työntekijät kertovat, miten he ovat luoneet pieneen kuntaan poikkeuksellisen vahvan kirjastoyhteisön.

Kirjallisuusterapia: Masentunut Kaisa sai apua kirjoista ja kirjoittamisesta. Kirjallisuusterapiaa käytetään psykoterapiassa yhtenä hoitomuotona.

Lisäksi:

Viime vuoden kirjastotilastot kertovat digilainauksen kasvusta mutta myös siitä, että paperikirjalla menee hyvin.

Selvitimme parhaat keinot suojautua netissä. Haastattelussa Tampereen yliopiston tutkija Esa Sirkkunen.

Vesa Linja-ahon kolumni: Näin kirjasto teki minusta insinöörin.

Kirjailija Katja Kallio pohtii kolumnissaan, miten kuvitteellisen henkilön kanssa tehdään sinunkaupat.

Muusikko Iisa paljastaa kirjahyllynsä sisällön.

Teethän tilauksen viimeistään keskiviikkona 22.5.2019. Tilauksen voit tehdä verkossa: http://kirjastolehti.fi/tilaa/kirjastot-ja-yhteisot/

Yhden lehden hinta on 3–4 € riippuen tilausmäärästä, hintoihin lisätään alv.