Etusivu> Kirjastolehti > Kirjastolehden LUKUTAITO -teemanumero ilmestyy 27.9.2019

Kirjastolehden LUKUTAITO -teemanumero ilmestyy 27.9.2019

Tilaa lehti asiakkaillesi nyt! Haastateltavana mm. Astid Swan ja Virpi Hämeen-Anttila . Tilaukset vimeistään 17.9., lehti ilmestyy 27.9.2019ilmestyy 27.9.2019

Kirjastolehden Lukutaito-teemanumerossa kirjailijoita, kotikirjastoja ja lukudiplomeja. Tilaa asiakaslehti jaettavaksi kirjastoonne ja sidosryhmillenne. Lehdessä mm:

Haastattelussa muusikko Astrid Swan, joka kerää kuolema-aiheista kotikirjastoa.

Tapasimme Virpi Hämeen-Anttilan, joka elää unelmaansa tutkijana ja kirjoittajana.

Ovatko lukudiplomit ja -sovellukset nuorten lukemisen pelastus? Esittelemme eri kirjastojen vaihtoehtoja.

Uusi juttusarja: Yksin kirjastossa. Millaista on työ, jossa pitää itse osata kaikki?

Oodin robotti Patu opettelee vielä työtään. Kellarissa robottikoura hoitaa kohta kaiken palauttamisen.

Tykkäämme eniten paperikirjoista, kertovat nuoret haastattelussamme.

Mukana myös Kirjaston arki, Kirjavinkkari ja Unohdettu helmi.

Teethän tilauksen viimeistään tiistaina 17.9.2019. Tilauksen voit tehdä verkossa: http://kirjastolehti.fi/tilaa/kirjastot-ja-yhteisot/

Yhden lehden hinta on 3–4 € riippuen tilausmäärästä, hintoihin lisätään alv.